Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zobacz również

Gościmy

Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik graczy

264280
Dziś
Wczoraj
W tygodniu
Do ubiegłego tygodnia
W tym miesiącu
Zeszły miesiąc
Wszystkich
199
1264
4127
255354
20012
45348
264280

Twoje IP: 54.145.96.122
Server Time: 2017-06-23 06:43:40

Oferta sponsorska

Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Oferta sponsorska

W naszej pracowni programistycznej we Wrocławiu trwają prace nad nowym produktem - grą wędkarską, symulatorem sportowego połowu ryb metodą spinningową pt. „Fishing-Asp”(Boleń). Gierka dedykowana jest na smartphone z systemem operacyjnym Android. Jest to symulator wędkowania z nastawieniem na konkretne gatunki ryb. Gracz operując telefonem wykorzystując jego funkcje ruchowe (akcelerator) może osiągać dobre wyniki w grze stosując odpowiednią dla danego gatunku ryby technikę rzutu, prowadzenia przynęty, dobór odpowiedniej przynęty, miejscówki, zacięcia, techniki holu. Oprócz funkcji zręcznościowych w grze znajdzie się baza wiedzy na temat przedmiotowego gatunku ryby (żerowanie, wymiary i okresy ochronne, triki, porady itp.). Tematem przewodnim przedmiotowej gry jest Boleń (eng. Asp).

Prezentowany produkt jest na dzień dzisiejszy bezkonkurencyjny na rynku gier o tematyce wędkarskiej, pomimo ograniczeń wynikających z wydajności aparatów telefonicznych może z powodzeniem konkurować z produktami stworzonymi dla innych bardziej wydajnych platform. Najważniejsze zalety to:

  1. Grafika 3D (rzadkość w grach na smartphone).

  2. Wykorzystanie funkcji akceleratora, wibracji, aparatu i innych dostępnych w telefonie aplikacji (rzadkość dla gier na inne platformy).

  3. Lekkość (gra jest testowana również na słabych telefonach).

  4. Realizm i intuicyjność w obsłudze (zainteresowanie producenta wędkarstwem przekłada się na funkcjonalności w grze).

  5. Europejska lokalizacja (w konkurencyjnych produktach dominują gatunki ryb oraz łowiska rodem z USA, natomiast tutaj rodzime).

Publikację premierową w Google Store planujemy do końca roku 2013r , natomiast w przeciągu kolejnego roku liczba pobrań powinna przekroczyć 1 milion. Tak ambitny plan będzie możliwy dzięki sponsorom, których wkład pozwoli zrekompensować nam koszty produkcji w zamian za promocję ich marki w grze co z kolei pozwoli nam dystrybuować grę bezpłatnie i bez wyskakujących reklam zewnętrznych Google.

Docelowo gra zawierać będzie:

  • minimum 5, maksymalnie 10 łowisk,

  • min. 5, max. 20 rodzajów przynęt,

  • min. 5, max 10 gatunków ryb.

    Koszty produkcji

    Na całkowity koszt produkcji składają się: nakład pracy grafika, animatora, programisty, koszty licencji i użytych narzędzi programistycznych.

     


    Oferta dla sponsora strategicznego.

    Propozycja zawarcia umowy sponsorskiej na cały produkt w kwocie zależnej od wybranej przez sponsora docelowej liczby leveli i assetów. W ramach tej opcji oddajemy wszelkie zbywalne prawa autorskie do gotowego produktu w ręce sponsora strategicznego. Na wszystkich oferowanych polach umieścimy logo, markę oraz ulokujemy produkty i linki sponsora lub innych podmiotów wskazanych przez sponsora. Sponsor zyska prawo wyłączności do dystrybucji w tym również odpłatnej. Zastrzegamy sobie jedynie prawo do pozostawienia naszego znaku firmowego jako producenta gry.

     

     

    Oferta dla dystrybutora sprzętu wędkarskiego.

    O ile w innych grach gracz dysponuje określoną liczbą żyć, w naszej grze do dyspozycji mamy określoną liczbę przynęt. Przynęty tracone są w grze w zaczepach lub zrywane w trakcie holu ryby. W zamian za zdobyte premie walutowe gracz może na bieżąco uzupełniać braki lub doposażyć swój sprzęt w wirtualnym sklepie. Miejsce takie jest tylko jedno, może być odwiedzane przed, w trakcie lub po każdym poziomie. W razie utraty wszystkich przynęt w misji gracz przenoszony jest do sklepu automatycznie.

    W ramach oferty proponujemy umieszczenie fotografii Państwa sklepu jako tła, umieszczenie loga w lewym dolnym rogu oraz link do strony www. Strona otworzy się pauzując grę po kliknięciu w logo pod warunkiem aktywnego dostępu do internetu w telefonie (sam silnik gry nie wymaga dostępu do internetu zatem np. brak zasięgu nie spowoduje wystąpienia błędów).

    Zamknięcie przeglądarki powoduje powrót do sklepu w grze.

     

    Oferta dla producenta sprzętu wędkarskiego.

    Gracz podobnie jak każdy wędkarz używa przynęt, które się sprawdzały wcześniej. Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że takie właśnie przynęty wybierze z szerokiej oferty sklepu przygotowując się do prawdziwej wyprawy wędkarskiej. W grze może poznać nowe produkty. Każdy użyty w grze produkt posiada nazwę, trójwymiarowy model, ustaloną masę, wielkość, charakterystykę pracy, opis, cenę, skalę skuteczności dla konkretnych gatunków ryb. Gospodarowanie przynętami jest jedną z podstawowych funkcjonalności gry. Występują wszech obecnie w trakcie zawodów, doposażania swojego sprzętu aż po prezentację wyniku, gdzie gracz może z łowiska wysłać znajomym swoje zdjęcie z rekordową rybą i przynętą na jaką ją złowił.

    Na potrzeby gry możemy wymodelować i wdrożyć zaproponowane przez Państwa produkty, jednak w ilości nie przekraczającej 20 szt. Ograniczenie to uwarunkowane jest wpływem ilości użytych modeli na obniżenie wydajności gry.

     

    Oferta dla łowisk, federacji, związków wędkarskich.

    Chciałbym podkreślić nowatorstwo i wyjątkowość przedstawianej Państwu oferty. Tylko nieliczne firmy mogą się pochwalić udziałem w tego typu projekcie. Taką firmą jest Rapala, która wydała grę wędkarską na komputery klasy PC i X-Boxy promując własny sprzęt oraz Ranger i Lund. Platforma Android to dostęp znacznie szerszej rzeszy odbiorców. W tej grze łowimy okonie, szczupaki, bolenie, sandacze czy sumy zamiast bassów. Tutaj możemy promować rodzime łowiska, związki, organizacje. Możemy stworzyć kolejny level gry na bazie waszego łowiska. Zorganizować zawody wg waszych zasad, przedstawić graczom waszą działalność.

    Umowa sponsorska na każde jedno łowisko obejmuje:

    • Nazwa zgodna z faktyczną.

    • Scena oddająca wycinek rzeczywistości (obraz, dźwięk, głębokość, nurt, zaczepy, ryby)

    • Uzgodnione warunki zaliczenia poziomu oraz trofeum dla zwycięzcy.

    • Opis, slogan (zawsze widoczny niezależnie od połączenia z internetem)

    • Logo organizacji, łowiska.

    • Link do strony internetowej otwieranej po kliknięciu w logo.

    • Tło i nazwa łowiska na zdjęciach rozsyłanych między graczami z rekordami osiągnięć.

    Oferta dla wydawnictwa, związku wędkarskiego, dystrybutora, producenta.

    Dyskretna reklama (lokowanie produktu) w bagażu podręcznym gracza.

    Jest to miejsce atrakcyjne gdyż często odwiedzane. Tutaj zmieniamy, przewieszamy, dociążamy nasz sprzęt podręczny w trakcie zawodów. Można tu ulokować przedmiot, pokrowiec, opakowanie po sprzęcie, czapkę z logiem, egzemplarz gazety wędkarskiej, legitymację członkowską, kartę rabatową, itp. Link do strony nie jest przewidziany, by nie frustrować graczy przypadkowymi kliknięciami ale nie wykluczony.


     

    Oferta dla wydawnictwa, portalu wędkarskiego, branżowego serwisu informacyjnego.

    Po kliknięciu w specjalny przycisk w menu głównym CO NOWEGO ? zobaczymy baner sponsora za pomocą którego możemy odwiedzić jego stronę internetową, kanał YouTube, forum, Fan page. Miejsce jest prestiżowe ze względu na lokalizację w menu, dlatego chcielibyśmy by serwis do którego będzie odnosił się link przedstawiał mniej reklamowe lecz informacyjne dla świata wędkarskiego treści. Zastrzegamy sobie prawo wyboru sponsora wg. dodatkowych kryteriów.



     

     

    Zainteresowanych promocją w ten unikalny sposób zapraszamy do kontaktu. Rozważymy każdą propozycję.

    INNE PRZYDATNE LINKI :   Filmik demo   O wersji demo    Idea gry   Forum