Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zobacz również

Gościmy

Odwiedza nas 99 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik graczy

194907
Dziś
Wczoraj
W tygodniu
Do ubiegłego tygodnia
W tym miesiącu
Zeszły miesiąc
Wszystkich
1365
1171
2536
185203
17811
19378
194907

Twoje IP: 54.167.215.35
Server Time: 2017-04-25 22:20:01

Filmik Fishing - Asp 3D pirewsze kroki

Ocena użytkowników:  / 0

Aby wyszukać grę w sklepie Google Play najlepiej wpisać całą nazwę Fishing Asp 3D. Internet się skomercjalizował, teraz  podaje się internautom treści sponsorowane potem dopiero sięga po efekty pracy robotów wyszukiwarek ;/

W sklepie znajdziecie wersję bezpłatną oraz płatną. Różnią się tym, że w wersji płatnej otrzymujecie 10x więcej waluty ($FA) za złowione ryby. Waluta jest potrzebna do pozyskania nowych przynęt oraz do opłacenia wpisowego na kolejne zawody wędkarskie. W grze dodatkowo jesteście nagradzani za oglądanie filmików reklamowych oraz za testowanie innych aplikacji. W razie problemów z przejściem poziomu lub uzbierania waluty na kolejne można pójść na skróty i skorzystać z mikropłatności.

Aby uczestniczyć w rywalizacji sieciowej konieczny jest stały dostęp do internetu i wymagane podanie nazwy urzytkownika. Tabela wyników znajduje się na tej stronie.

Po wpisaniu swojej nazwy (nik) możemy rozpocząć grę. Do dyspozycji mamy 3 twistery. Ich skuteczność nie poraża ale wystarcza. Pomocny będzie system podpowiedzi (zielona strzałka), która przestanie się pojawiać po złowieniu 1 ryby. 

  1. Zakładamy przynętę
  2. Ustawiamy hamulec kołowrotka
  3. Zarzucamy przynętę 
  4. Zwijamy żyłkę prowadząc przynętę
  5. Zacinamy gdy wyczujemy branie (wibracja) lub zauważymy (drganie szczytówki)
  6. Holujemy rybę
  7. Wyholowaną rybę należy dotknąć.

Po dotknięciu ryba zostaje zmierzona, zważona i wraca do wody a na naszym koncie pojawia dodatkowa waluta i zmienia się nasza pozycja w klasyfikacji zawodów.

Aby wykonać zdjęcie z naszą rekordową rybą w zakładce Ryby klikamy w ekran telefonu w okolicach twarzy kierując kamerę w kierunku twarzy. Prawym kciukiem możemy uchwycony kadr przesuwać natomiast lewym skalować (góra-dół) i obracać (prawo-lewo). Wyjście z zakładki zapisuje zdjęcie w telefonie w katalogu Android/data/com.zik.fishingasp/file.

Get Version for iOS   &  Android

440 tys. graczy.

Ocena użytkowników:  / 0

Wersja darmowa od publikacji zyskała 440 tys. graczy. To bardzo dobry wynik. Niestety GooglePlay zawiesiło wersję darmową ze względu na zastosowany  SDK Tapjoy i rzekomo pojawiające się reklamy gier hazardowych. Niestety nie mam wpływu na treść wyświetlanych reklam a hazardowe jeśli się pojawiały to sporadycznie. Wielka szkoda, gdyż był to unikatowy mechanizm gdzie gracz mógł podreperować swój budżet w grze oglądając krótkie filmiki reklamowe lub instalując i testując inne proponowane aplikacje z listy i to na własne życzenie. Naprawdę szkoda bo Google nie premiuje graczy za oglądanie reklam i ma do zaoferowania tylko irytujące banery i plansze. Wersja płatna jeszcze nie została zablokowana.

Wersja 2.0

Ocena użytkowników:  / 1

W wersji 2.0 dostępne są  od dawna zapowiadane mikropłatności czyli możliwość zakupów w grze. Możemy teraz zyskać przewagę w grze dokupując dodatkową walutę (100 $FA). Wcześniej walutę można było jedynie zarobić łowiąc ryby lub oglądając reklamy i testując inne aplikacje. Teraz można również ulepszyć grę do wersji FULL nie tracąc wcześniej zdobytych trofeów. W wersji FULL gra się łatwiej, gdyż uzyskujemy 10x więcej kasy za złowione ryby. Kasa potrzebna nam jest na sprzęt oraz by opłacić wpisowe do następnych łowisk. Oprócz kasy na wpisowe wymagane jest też zaliczenie poprzednich poziomów, czyli złapanie odpowiedniej dla danego poziomu wymiarowej ryby. Jeśli utkniesz na jakimś poziomie bo nie potrafisz złapać wymaganej ryby jest teraz możliwość wykupienia wstępu do następnych poziomów. Raz kupiony poziom wyższy daje stały dostęp do wszystkich poziomów podrzędnych.