Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zobacz również

Gościmy

Odwiedza nas 32 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik graczy

194839
Dziś
Wczoraj
W tygodniu
Do ubiegłego tygodnia
W tym miesiącu
Zeszły miesiąc
Wszystkich
1297
1171
2468
185203
17743
19378
194839

Twoje IP: 54.167.215.35
Server Time: 2017-04-25 22:12:17

Pauza C#

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Skrypt pauzy w grze Bastion napisany w języku C# . Po wciśnięciu przycisku ESC możemy zatrzymać grę, zapisać stan gry, wczytać ostatnio zapisany, zakończyć (w przypadku wersji desktopowej) lub wrócić do menu głównego.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Pauza : MonoBehaviour {
private bool pauza = false;



// Use this for initialization
void Start () {
Screen.lockCursor = true;
}

// Update is called once per frame
void Update () {

 

if(Input.GetKeyDown("escape"))
{
//ustawia czas na 0, blokuje ekran gry (screen)
pauza = true;
Time.timeScale = 0;
Screen.lockCursor = false;
}
}

//Włącza skórkę GUI
void OnGUI()
{
if( pauza )
{
//pokazuje ramkę o nazwie Menu gry
GUI.Box (new Rect (Screen.width/2-50,60,100,270), "PAUSE");

//wyświetla przycisk Kontynuuj, który przywraca czas i ekran gry
if (GUI.Button (new Rect (Screen.width/2-40,100,80,30), "Kontynuuj"))
{
pauza = false;
Time.timeScale = 1;
Screen.lockCursor = true;
}
if(GUI.Button (new Rect (Screen.width/2-40,140,80,30), "Save"))
{
PlayerPrefs.SetFloat ("zycia", Hellion.zycia); //zapis życia
PlayerPrefs.SetFloat("punkty", Hellion.punkty); //zapis punktow
PlayerPrefs.SetFloat ("proba", Hellion.proba);
PlayerPrefs.SetFloat("waluta", Hellion.waluta);
PlayerPrefs.SetInt ("aktualnyLewel", Menu.aktualnyLewel);
pauza = false;
Time.timeScale = 1;
Screen.lockCursor = true;
}

if(GUI.Button (new Rect (Screen.width/2-40,180,80,30), "Load"))
{
Hellion.zycia = PlayerPrefs.GetFloat ("zycia"); //wczytanie życia
Hellion.punkty = PlayerPrefs.GetFloat("punkty"); //wczytanie punktow
Hellion.proba = PlayerPrefs.GetFloat ("proba");
Hellion.waluta = PlayerPrefs.GetFloat("waluta");
Menu.aktualnyLewel=PlayerPrefs.GetInt("aktualnyLewel");
Application.LoadLevel(Menu.aktualnyLewel);
pauza = false;
Time.timeScale = 1;
Screen.lockCursor = true;
}

//wyświetla przycisk Menu, który przechodzi do sceny o indeksie 1
if (GUI.Button (new Rect (Screen.width/2-40,220,80,30), "Menu"))
{
Time.timeScale = 1;Hellion.proba=3;Hellion.zycia=100;Hellion.punkty=0;pauza = false;
//Screen.lockCursor = true;
Application.LoadLevel (0);


}

//pokazuje przycisk Koniec, który wyłącza grę.
if (GUI.Button (new Rect (Screen.width/2-40,260,80,30), "Koniec"))
{
Application.Quit();
}

}
}

}